Wednesday, December 2, 2009

NiK azIz yG BeNGonG..

aku dh tak taw dh nk cakap pape kt dia..
satu satu kes dia bwak mslah kt negara kt kita..
statement tu la ni la
yg terbaru ni dia doakan celaka kt najib..
apa bnda ulama mcm tu??
bwat malu semua ulama kt malaysia ni..
nabi pon xpernah doa buruk2 kt umat yg pernah mencaci dia..
dia tu sape nk doakan kebrukan org..
dhlah najib tu perdana menteri kita,pemimpin kita..
pemimpin tumbang,rakyat pon tumbang gak..
nk tgok ke ngara kita kucar-kacir wahai cik nik aziz??
awak sedar awak tu saper..
klu ye pon si najib bwat kau xpuas ati,ko bincang lah baek2 ngan die..
xboleh ke..susah sgt ker..
kata konpem msuk neraka la najib ngan sape2 yg ikut najib
apa bende tuh??
pikir baek2 ye cik nik aziz..

aku nk cita neh..
aku tahulah aku ni terok..
tingggal solat..
malas sket bab agama2 ni..
tapi jangan sampai sembor yg aku ni konpem msok neraka..
ni direct je buh depan aku..
aku sedar apa yg aku bwat..
tp aku xska lah mcm ni..
rasa dia tu hebat sangat..
klu ye pon,nasihat ke pe..
nih slambe ckp yg aku ni konfem msok neraka..
panas betol hati aku tym tu..
aku bwat bodoh je la..
smpai skrg aku ingt lg statement dia kt aku..
klu ko tu kuat smbahyang,tp ckp kurang ajarr xguna gak..
so,jadilah org yg lebih ajar sket..
aku taw mulot aku celupar..
tp mulot aku xsmpai ke tahap nk menentukan syurga neraka org tuh..
tak sampai lagi nk doakan keburukan kt org..
ingat,kata2 tu doa..
jd aku xtaw korang nk support saper..
ikut korang la..
aku cuma sampaikan apa yg aku patut sampaikan..
fikir2lah sendiri..

SALAM SATU MALAYSIA!!

No comments:

Post a Comment