Saturday, December 12, 2009

3.45

mmg celaka result aku sem ni..
aku mmg bengang ..
dhlah xmaintain dekan sem ni..
pas2 pointer lagi 0.05 je lagi nak dekan lagi sem ni..
saket hati..
aku xkesah eco aku B- ..
tapi aku mmg heran qmt aku A-
aku target skurang2nya A kt subjek tu..
aku tgok kwan2 aku byk pointer naek.
aku jadi jeles..
aku jadi segan ngan membe2 aku..
smua bajet aku dekan sem ni,tp nk wt cmna 3.45 jer aku dpt..
mmg babi result kali nii..
aku mmg bajet boleh dekan lagi sem ni,tp tu la..
aku xkan salahkan sape2 pon dlm hal ni..
mungkin mmg slah aku..
xper la..
mgkin ada hikmah kot..
tp aku ingat nk wt semkan kt kertas qmt aku..
cmna lah leh dpt A-..
celaka laknat betol..
dua tiga hari kepala aku dok pikir psal bnda ni..
entahla..aku pon dh pening,bertambah bengang..
kesimpulannya,aku mmg saket hati..



No comments:

Post a Comment