Friday, November 27, 2009

mAlAm nI laSt La...




jujur aku ckp aku xka tgok drama2 melayu.citer melayu mmg ska meleret leret.tp cita NUR KASIH ni mmg beza ngan cita2 melayu lain.mula2 aku mna ada lyan sgt cita ni.mmbe2 aku lah smangat tgok cita ni.aku mls sket.satu ari tu aku borink gila kt bilik.aku try lah bkak dlm laptop mmbe aku .ada folder nur kasih.aku bkak pas2 aku try tgok cita tu apa la yg bes sgt.tgok2 mmg bes.cita ni mmg len dr citer2 len.dia pny mesej mmg bagus.pelakon2 dia pon bagos.kesimpulannya,DEPA BAGOSS!!.pengarah dia pndai maen kamera.lokasi2 shooting mmg cantek.stat ari tu,stat saat itu aku pon terdetik nk tgok by episod..dh melekat dh.sedut cita kt dia ni lah,suh mmbe download la.aku plak yg smangat trlebih dr diorang.pas2 aku sebarkan kt mmbe2 aku yg laen.dorang pn dh jd sma cm aku dh..ketagih ngan NUR KASIH..aku ska aku ska.arini episod last citer ni..episod 26.wajib tgok..kdg2 pernah gak berangan nk jd mcm adam tu..style dowh dia tu..ok mlm ni kita tgok sma2 .kul 9 msti terpacak depan tv..pas2 kpd sesiapa yg ikut giler cita ni,jgn benci kt sarah ek.bwak bertenang ye..

p/s:ketagih bontot ayam lg bes dr ketagih NUR KASIH..


SALAM SATU MALAYSIA

No comments:

Post a Comment