Wednesday, November 25, 2009

Apa Yg BeS SanGAt??



arini mmg ramai anak muda yg tgh cuti ni g cinema
ape lagi
kan cita new moon tu kuar arini..
aku tahu..
byk org nantikan arini..
sbb pa..
nk tgok twillight..
dah jd obses ngan cita tu..
msa cita twillight 1st tu kuar..
smua org ckp2 psl cita tu..
diorang kata bes gile..
aku try lah tgok..
apa yg besnyer ntah..
xda menarik pon cita psal pontianak cinta ngan org besa
dh byk dh cita2 cm tu
jalan citer lebih kurang sma jer..
tp aku tahu..
smua ska tgok si pattinson tu..
aku rasa cita tu meletop sbb dia brlakon..
aku pon xfaham apa yg bes sgt cita tu ..
smpi smua tgh tggu bila nk kuar new moon..
ada mmbe aku sampai wat pengumuman kt fb..
sape yg nk g tgok new moon ari jumaat ni tempah kt sekian2..
cik kak,jumaat ni kan raya aji..
kn lg bagus dok umah dr buang masa kt cinema tu..
bes sgt ke cita tu smpai kena wat tempahan beramai2..
laki xnampak sgt,tp pompuan la yg lebih2..
aku pelik
dan semakin pelik..
tp xpelah nk wt cmna kan..
ikut korang la nk lyn perasaan kt twillight tu..
xkan aku nk halang korang tgok cita tu kot..
korang punye suke ikut korang la..
aku hnya bg pandangan aku jer..
rmai xsetuju ngan aku..aku taw
tp aku ttp dengan pandangan aku..

SALAM SATU MALAYSIA!!


No comments:

Post a Comment